Palīdzība

      2001. gada 14. maijs

      LMT īsziņu pakalpojumu klāstu papildina "Sarunu info"

      No 14. maija Latvijas Mobilā Telefona klientiem pieejams vēl viens īsziņu pakalpojums "Sarunu info", kas sniedz daudzveidīgu informāciju par sarunām, rēķina stāvokli un viesabonēšanas tarifiem.

      Nosūtot pieprasījuma īsziņu uz īsziņu pakalpojuma kodu 991199 tagad iespējams saņemt, piemēram, informāciju par izejošo sarunu skaitu, summu par sarunām un īsziņām, informāciju par pēdējo rēķinu, kā arī laiku un datumu, kad informācija fiksēta. "Piezvani man!" lietotāji saņem arī ziņas par atlikušajām bezmaksas minūtēm.

      LMT abonenti saņem informāciju par laiku, kas vēl nav iekļauts rēķinā, bet OKartes lietotāji – par laiku, sākot no katra mēneša 1. datuma.

      "Sarunu info" piedāvā plašu papildus informāciju, ko var saņemt, nosūtot īsziņu komandas:

      I – (informācija) informācija par norunāto summu, ieskaitot īsziņas
      PZ – (pēdējie zvanītie) 4 pēdējās izejošās sarunas
      PS – (pēdējie saņemtie) 4 pēdējās ienākošās sarunas
      TM – (top maksa) tālruņu numuru "Top4" pēc sarunu maksas
      TL – (top laiks) tālruņa numuru "Top4" pēc sarunu ilguma
      R – (rēķins) informācija par pēdējo LMT rēķinu
      KR – (kredītinformācija) informācija par nomaksas telefona kredītu
      NNN – viesabonēšanas operatoru tīklu nosaukumi un sarunu tarifi zvaniem no ārzemēm uz Latviju (NNN - valsts telefonu kods)

      Jāmaksā ir tikai par nosūtītajām pieprasījuma īsziņām atbilstoši parastajam īsziņu sūtīšanas tarifam.

      Pakalpojums paredz, ka turpmāk LMT GSM abonenti, atrodoties ārzemēs, automātiski saņems informāciju par attiecīgās valsts operatoru sarunu tarifiem zvaniem uz Latviju. Šī īsziņa tiks nosūtīta tūlīt pēc abonenta pirmās ienākošās sarunas.

      Sīkāka informācija par pakalpojumu "Sarunu info" pieejama LMT Interneta mājas lapā http://www.lmt.lv/, pa bezmaksas informatīvo tālruni 8000076 un LMT abonentu apkalpošanas centros.

      Dalīties ar saiti